Niniejsza strona internetowa (dalej „Strona") została przygotowana na zlecenie "Brand Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" sp. k. (dalej „Brand Hero”). Wszelkie informacje zawarte na Stronie dostępne są nieodpłatnie. Strona służy wyłącznie celom informacyjnym. Żadna informacja zamieszczona na Stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Zawartość i struktura niniejszej Strony chronione są prawami autorskimi, powielanie danych lub informacji, w szczególności wykorzystywanie umieszczonych na stronie tekstów, jak również ich fragmentów oraz zdjęć w celach innych niż niekomercyjne bez zgody Brand Hero jest zabronione. Niektóre zdjęcia i wizerunki dzieł zamieszczane na Stronie są własnością podmiotów trzecich i chronione prawami autorskimi przysługującymi tym podmiotom. Informujemy, że strony i serwisy internetowe do których odnośniki znajdują się na Stronie zostały przygotowane przez osoby trzecie i w związku z tym Brand Hero nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za informacje, porady, opinie, sugestie oraz materiały w tych stronach i serwisach zawarte.

Pracuj.pl

Pracuj.plPracuj.plPracuj.plPracuj.plPracuj.plPracuj.plPracuj.plPracuj.pl

Pracuj.pl to najpopularniejszy serwis pośrednictwa pracy w Polsce. Regularnie wprowadza nowe narzędzia, które ułatwiają poszukiwanie pracy zarówno pracodawcom jak i potencjalnym pracownikom. Jednym z takich narzędzi jest „Przewodnik Pracodawcy”, który pozwala kandydatom na zapoznanie się z profilami potencjalnych pracodawców,
co znacznie ułatwia poszukiwanie pracy.

 

Zadanie: Poinformowanie pracodawców, HRowców i potencjalnych klientów o korzyściach  płynących z publikowania swoich ogłoszeń w Przewodniku pracodawcy.

 

Rozwiązanie: Wspólnie z naszym partnerem firmą Kiss Digital, przygotowaliśmy rozległą kampanię informacyjną na temat „Przewodnika Pracodawcy”. Kampania składała się z 3 kluczowych elementów: 1 minutowego filmu, strony internetowej oraz e-newslettera.

Klinkier Bud

Klinkier Bud

Klinkier-Bud to lider na polskim rynku w hurtowym handlu klinkierem i ceramicznymi pokryciami dachowymi.
Firma wyróżnia się wysoką jakością i szeroką gamą oferowanych produktów.

 

Wyzwanie:

Kampania radio/Internet dla Klinkier-Bud. Kampania radio/Internet oraz strona internetowa Klinkier-Bud Developer.

 

Rozwiązanie:

Postawiliśmy na jakość i rzemiosło. Reklama radiowa opiera się zatem na dialogu architekta – reprezentanta idei elegancji i funkcjonalności, z fachowcem, stawiającym na jakość materiałów. Wyborem spełniającym ich oczekiwania są produkty z asortymentu Klinkier-Bud.

Drugi spot reklamowy, oprócz komunikacji oferty promocyjnej dewelopera, prezentuje… zawiłości kupowania mieszkania. Dlatego dobrze wybrać Klinkier-Bud Developer, oferującego więcej: z poszanowaniem czasu i budżetu Klientów. Przyjaciółki ze spotu – są co do tego zgodne.

W dodatku zaprojektowaliśmy stronę internetową dla firmy, tworząc czystą w przekazie, bardziej estetyczną
i przyjazną dla użytkownika witrynę. Na stronie można zobaczyć liczne, wysokiej jakości zdjęcia wykonane przez zespół Brand Hero.

Payback

PaybackPaybackPayback

Brand Hero opracował Key Visuale dla launchu Moje Miasto nowa usługa firmy Payback.
Moje Miasto to serwis który pozwala użytokowników zbierać punkty Payback lokalnie i blisko siebie.

Moje Miasto

Natalia Jakubowska

Natalia Jakubowska

Zaangażowaliśmy się we współpracę z Natalią Jakubowską. Z przyjemnością – bo Natalia to nie tylko nieprzeciętny głos – ale nietuzinkowa osobowość i ujmująca naturalność. Jesteśmy odpowiedzialni za wizerunek młodej gwiazdy
i prowadzimy opiekę artystyczną nad jej projektami scenicznymi.

 

Wyzwanie:

Pierwsza profesjonalna sesja fotograficzna Natalii Jakubowskiej.

 

Rozwiązanie:

Koncepcja: siła wrażliwości. Nastrojowa, wyrazista sesja zdjęciowa portretująca nie tylko urodę, ale przede wszystkim charyzmę młodej wokalistki. Wybraliśmy czarno-białe fotografie i mocne ujęcia.
Naturalna stylizacja oddaje delikatny wdzięk Natalii. Uderzyliśmy w ton profesjonalizmu i pasji działania, uciekając
od celebryckiej cukierkowatości.

 

Zobacz zwycięski występ Natalii w programie „Bitwa na Głosy”, zrealizowany przez TVP.

Delphis Branding

Delphis Branding
Delphis Branding
Delphis Branding
Delphis Branding

Technologia fascynuje. Opowiedzenie o niej za pomocą jednego obrazka i słowa, jest wyzwaniem. Oto identyfikacja wizualna jaka powstała dla Delphis – firmy, specjalizującej się w dziedzinie wdrażania rozwiązań w systemie Cloud dla klientów korporacyjnych.

 

Wyzwanie:

Stworzenie prostego, widocznego logo, możliwego do zaiplementowania w stosunku 1:1 w projektach internetowych oraz aplikacjach.

 

Rozwiązanie:

Zaprojektowaliśmy dwukolorowe, atrakcyjne wizualnie logo, w niebotycznych barwach błękitu i bieli -  bezpośrednio komunikujące specyfikę serwisu, poprzez design opracowany na podstawie kształtu chmury.

VIP Fur Lashes

VIP Fur Lashes
VIP Fur Lashes
VIP Fur Lashes

Podobno oczy mówią wszystko. To one robią pierwsze i najtrwalsze wrażenie, bo skupiają największą uwagę.
VIP Fur Lashes to ekskluzywny, unikatowy produkt i technika, pozwalająca na zagęszczanie i przedłużenie rzęs.

Zadaniem Art Directora Petera Olszewskiego i reszty zespołu, było ukazanie idei: nieodpartej siły spojrzenia.

 

Wyzwanie:

Sesja zdjęciowa ukazująca benefity marki: piękne spojrzenie w każdej chwili.

 

Wykonanie:

Skoro rzęsy stanowią efektowną oprawę oczu, nadają spojrzeniu wyjątkowej głębi – potrzebna była efektowna oprawa zdjęć i głębia ostrości. Fokus: Oczy. Spojrzeniem można wyrazić  wszystkie emocje. Tło: popołudniowe spotkanie, światła nocy i tam gdzie dzień się kończy i zaczyna: łóżko. Jednym słowem zrealizowaliśmy historię jak w filmie: kobieta kusi pięknym spojrzeniem podczas spotkania biznesowego, na bankiecie i tuż po obudzeniu. Może być jak na ekranie: od otworzenia oczu, aż do ich przymknięcia w objęciach Tanatosa, nie wychodzisz z roli kusicielki.

 

Klient: VIP Fur Lashes

Art Director: Peter Olszewski
Photographer: Tomasz Totoń
Assistant Photographer: Paweł Brud
Makeup: Iwona Vince
Stylist: Angelika Jakubowska
Hair Stylist: Jakub Ziemirski
Production Manager: Katarzyna Maksyjan
Models: Katarzyna Danysz & Donata Kuciel

 

Film nakręcony przez VIP Fur Lashes w trakcie sesji.

Making of z sesji zdjęciowej.

Young Lions

Young Lions

Zgnietliśmy śmieć i pozamiataliśmy konkurencję.
Ten projekt otworzył naszej kreacji drogę
do Cannes. Peter Olszewski wraz z Tytusem Klepaczem, zwyciężając ze wszystkimi młodymi kreatywnymi
w kraju, reprezentowali Polskę na najbardziej znaczącym wydarzeniu reklamowym:
Cannes Lions 2010.

 

Wyzwanie:

W skrócie: kampania społeczna mająca na celu zachęcić do zgniatania śmieci i oszczędzania miejsca w śmietniku i na śmietnisku.

 

Rozwiązanie:

Nasza teza: Zgniatanie śmieci jest zabawne
i wciągające. Niekoniecznie?  A co robisz z folią bąbelkową? Trudno się powsztrymać. I nie można przestać. Paf. Proste. Na tym oparliśmy pomysł.
Butelka wycięta z foli bąbelkowej, nie powstrzymywała od strzelania i zgniatania.

Zgnieć smieć – to wciąga.

 

Cannes Lions

 

Copywriter: Tytus Klepacz

Senior Art Director: Peter Olszewski 

Young Lions

Holden SSZ Prasa

Holden SSZ Prasa

Czasem wyprawa okazuję się przeprawą. A ciągnące się kilometrami wstęgi dróg, przerażają ciszą i mglistym horyzontem albo zamieniają się w wąskie gardło miasta. I ci, którzy to wiedzą, wybierają konkretną markę: dla najbardziej wymagających, w surowych warunkach i na miejskich trasach, król jest jeden: Holden SSZ.

Peter Olszewski wprowadzał w Australii nowy model Holden SSZ w kampanii prasowej.

 

Wyzwanie:

Launch nowej wersji Holden SSZ w Australii. Silnik 5,7. Niezwykła siła i moc. Marka dla młodych mężczyzn szukających wyróżniającego się auta.  Szpanerski, mocny i bardzo głośny.

 

Rozwiązanie:

Przedstawiliśmy go w prawdziwym świetle – oddając jego czarny charakter. To nie jest samochód. To szarżująca nocą bestia, zwinny drapieżnik, o nieposkromionym temperamencie. Możesz dojrzeć jego roziskrzone ślepia, wyzierające z ciemności nocy, niedługo przed tym, zanim się do Ciebie zbliży. Usłyszysz go na autostradzie – ostrzeże Cię jego wycie. Jeśli Twoje serce zacznie szybciej bić, wiedz, że jego napędza 5,7 litrowy silnik. Dorwij go zanim on dopadnie Ciebie.

 

A w skrócie:

Wystarczyło dynamiczne ujęcie, błysk świateł mijania i call to action,  żeby poczuć pragnienie ujarzmienia bestii.

 

 

 

POZDROWIENIA Z PARYŻA

POZDROWIENIA Z PARYŻAPOZDROWIENIA Z PARYŻAPOZDROWIENIA Z PARYŻA

Przesyłka z Paryża do odebrania w Melbourne. Stworzyliśmy oprawę wizualną dla pracowni modowej i butiku From Paris with Love. Lokalizacja: Melbourne, Australia.

 

Wyzwanie: 

Stylizacja, sesja zdjęciowa, visual, seria reklam prasowych, graficzna oprawa i logo dla From Paris with Love.

 

Rozwiązanie:

Dzięki miksowi butikowych stylizacji, nowoczsnej typografii z elementami zanurzonymi w tradycji art deco (tak,  paryskie metro) i typowo europejskiej miejskiej scenografii, osiągnieliśmy efekt kontrastu: haute couture w codzienności. Z pozdrowiemniami z Paryża.

 

Zdjęcia: Grzegorz Górkiewicz

Modelka: Anna Mielczarek

Stylizacja: Tomasz Nowrocki

Magazynu mody Stiletto

Magazynu mody Stiletto

Mieliśmy okazję pracować dla międzynarodowego magazynu mody Stiletto. Stwierdzenie, że jesteśmy ekspertami w dziedzinie houte couture byłoby na wyrost. Nie zaprojektujemy nowego kapelusza ani butów.
Za to doskonale wiemy, jak zaprojektować pierwszą stronę magazynu, który o modzie wie wszystko.

 

Zadanie:

Projekt okładki na launch magazynu. Pokazać, że Stiletto podkreśla piękno i prowokuje. Wyróżnić  tytuł wśród innych gazet modowych: tak zaprojektować nagłówek gazety, aby była rozpoznawalna na półce w saloniku prasowym.

 

Rozwiązanie:

Stiletto jest jak seksowny element ubioru kobiety. Wspiera ją, wyróżnia, podkreśla sylwetkę i zwraca uwagę.
Jak wysoki obcas, albo niecodzienna bielizna. Tak wyrafinowany magazyn jak Stiletto, ma budzić u czytelniczek poczucie wyjątkowości, podkreślać ich urodę i podpowiadać o tym co jest i będzie na topie.

Logotyp i nagłówek oparliśmy zatem o detal jednego z najseksowniejszych elementów kreacji: zwężenie obcasa. Liternictwo projektowane jest w oparciu o tę samą ideę. Dla smukłego, wyrafinowanego fontu zarezerwowaliśmy klasyczną czerń. Symboliczny projekt okładki czerpiący z tradycji ilustracji modowej dopełnił całość, realizując zasadę wysmakowanego minimalizmu.

Projekt został wyróżniony w konkursie fotografii Cannes Lions 2012. Można było go obejrzeć na wystawie trwającej przez cały okres festiwalu.

 

Oficjalna strona Cannes Lions.

 

Europa Centralna Sesja Zdjęciowa

Europa Centralna Sesja ZdjęciowaEuropa Centralna Sesja ZdjęciowaEuropa Centralna Sesja ZdjęciowaEuropa Centralna Sesja Zdjęciowa

Polska leży w Europie Centralnej. A Europa Centralna jest w Polsce. W  Gliwicach. To największe centrum handlowe w kraju.

 

Wyzwanie:

Seria zdjęć do katalogów promocyjnych  Europy Centralnej.

 

Rozwiązanie:

Kilkadziesiąt sklepów w jednym miejscu. Zakupy – to przyjemność, a zatem odczuwanie przyjemności jest zawsze na miejscu. Można mieć frajdę z prowadzenia wózka zakupowego, albo kupione szpilki założyć w wannie. Przyjemność – po Twojemu i niekoniecznie obrandowana. Zdjęcia, zamiast marek i nazw, definiują emocje.

 

Art Director: Peter Olszewski

Photographer: Bratek Radwan

Assistant Photographer: Borys Makary

Brand Hero Branding

Brand Hero BrandingBrand Hero BrandingBrand Hero BrandingBrand Hero BrandingBrand Hero BrandingBrand Hero Branding

Największym wyzwaniem jest własny branding. Nie tylko ma oddawać charakter firmy, być wzorem jakości i pracy, ma także za zadanie reprezentować agencję przez lata.

Wyzwanie:

Stworzyć nazwę, logotyp, branding i charakter komunikacji  wyróżniający agencję wśród innych, sugerujący typ usług i nowoczesność.

Wizerunek miał być taki jak my: mocny i wyrazisty, inspirujący nas i naszych klientów.

Rozwiązanie: 

Nazwa mogła być tylko jedna: Brand Hero – bohater albo twarz marki. Ale to nie wszystko, Brand Hero oznacza i to, że jesteśmy bohaterami marek naszych Klientów.

Logotyp pociąga ten motyw dalej, sugerując bohaterską siłę. Błyskawica reprezentuje proces powstawania koncepcji: czysta energia, dynamika i burza mózgów.

Wzmacniamy przekaz kolorem, który dodaje  komunikacji energii.

Zdjęcia są mocno kontrastowe: bez zbędnych detali, koncentrujemy się na czystym, mocnym przekazie.

Starannie opracowana koncepcja Corporate Identity agencji Brand Hero została przyjęta do prestiżowego, międzynarodowego konkursu serwisu BrandsoftheWorld world w kategorii Corporate Identity.

Materiały zostały opublikowane tutaj:

Brands of the World

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zgadzam się | Dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa ciasteczek (ang. Cookies) – korzystając z niej użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie w jego urządzeniu ciasteczek.

Ciasteczka są to małe pliki umieszczane przez serwis internetowy na dysku użytkownika lub w jego przeglądarce.

Ciasteczka wykorzystywane są przez naszą stronę w celu:
1) dostosowania serwisu internetowego do preferencji użytkownika
2) tworzenia statystyk odwiedzin strony serwisu internetowego

Nie wykorzystujemy ciasteczek w celu dostarczania użytkownikom serwisu treści reklamowych.

Nie gromadzimy danych osobowych takich jak imię, nazwisko lub adres email użytkownika.

Jeżeli jako użytkownik serwisu nie wyrażasz zgody na przechowywanie ciasteczek w swoim urządzeniu, możesz usunąć zainstalowane ciasteczka poprzez odpowiednie wykorzystanie ustawień wykorzystywanej przeglądarki internetowej oraz nie pozwolić na ich instalowanie w przyszłości.

Możesz przeglądać naszą stronę również bez ciasteczek po odpowiednim skonfigurowaniu swojej przeglądarki internetowej.