Niniejsza strona internetowa (dalej „Strona") została przygotowana na zlecenie "Brand Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" sp. k. (dalej „Brand Hero”). Wszelkie informacje zawarte na Stronie dostępne są nieodpłatnie. Strona służy wyłącznie celom informacyjnym. Żadna informacja zamieszczona na Stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Zawartość i struktura niniejszej Strony chronione są prawami autorskimi, powielanie danych lub informacji, w szczególności wykorzystywanie umieszczonych na stronie tekstów, jak również ich fragmentów oraz zdjęć w celach innych niż niekomercyjne bez zgody Brand Hero jest zabronione. Niektóre zdjęcia i wizerunki dzieł zamieszczane na Stronie są własnością podmiotów trzecich i chronione prawami autorskimi przysługującymi tym podmiotom. Informujemy, że strony i serwisy internetowe do których odnośniki znajdują się na Stronie zostały przygotowane przez osoby trzecie i w związku z tym Brand Hero nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za informacje, porady, opinie, sugestie oraz materiały w tych stronach i serwisach zawarte.

26.03.2016

Skanska z Brand Hero

Skanska z Brand HeroSkanska z Brand HeroSkanska z Brand Hero

Budujemy lepszą Warszawę. Skanska, jeden ze światowych liderów budownictwa, znany z najwyższej jakości oraz odpowiedzialnego podejścia do środowiska, działa w Polsce od ponad 20 lat.

Brand Hero wsparło Skanska w promowaniu jednego z kluczowych projektów w Warszawie, Atrium 2. Nowoczesny budynek biurowy klasy A jest zlokalizowany w samym sercu Warszawy. Brand Hero pracowało nad kompleksową kampanią promującą inwestycję. Kampania marketingowa składała się z 3 minutowego filmu, billboardów,
100 stronicowego albumu o inwestycji i jej wyjątkowej lokalizacji, reklam prasowych, mailingów i specjalnego pudelka „Smaki Atrium 2”, które miały zachęcić do odwiedzenia strony inwestycji. Kompleksowa kampania marketingowa miała na celu pokazanie potencjalnym najemcom jakość ich codziennego życia oraz możliwości jakie da im zlokalizowanie swojego biura w Atrium 2.

 

01.04.2015

Nowe moce w Client Service

Nowe moce w Client Service

 

 

Do naszego zespołu bohaterów dołączyła
Olga Karasińska.

Olga to same liczby- 9 lat doświadczenia w reklamie, ponad 90 Klientów w portfolio, setki zrealizowanych kampanii, tysiące wysłanych do Klientów maili
i miliony telefonów.

W Brand Heroes będzie odpowiadała za budownie licznych i owocnych relacji z Klientami.

Niech moc będzie z nią!

27.01.2015

Borrow Wisely!

Borrow Wisely!Borrow Wisely!Borrow Wisely!Borrow Wisely!Borrow Wisely!
Nieodpowiedzialne i niekontrolowane pożyczanie jest plagą w rozwijających się krajach Azji i Europy.
Z jednej strony nierzetelne instytucje finansowe, które oszukują, a z drugiej niewyedukowani klienci, podejmujący nieprzemyślane decyzje. Fundacja Microfinance Centre postawiła sobie za cel promowanie odpowiedzialnego pożyczania oraz finansową edukację.Razem z Cook Communications przygotowaliśmy dwutorową kampanię edukacyjną, skierowaną zarówno do klientów końcowych, jaki i osób udzielających pożyczek. Kampania miała zasięg 12 krajów; Armenii, Azerbejdżanu, Bośni, Bułgarii, Gruzji, Kosowa, Kazachstanu, Kirgistanu, Macedonii, Czarnogóry, Serbii i Tadżykistanu i promowała mądre
i odpowiedzialne pożyczanie. Humorystyczna kampania została przygotowana w prostej i przejrzystej formie,
łatwej w odbiorze dla szerokiej grupy celu. Wyniki kampanii są opublikowane tutaj.

19.09.2014

Pracujemy dla Pracuj.pl

Pracujemy dla Pracuj.plPracujemy dla Pracuj.plPracujemy dla Pracuj.plPracujemy dla Pracuj.plPracujemy dla Pracuj.plPracujemy dla Pracuj.plPracujemy dla Pracuj.plPracujemy dla Pracuj.pl

Pracuj.pl to najpopularniejszy serwis pośrednictwa pracy w Polsce. Regularnie wprowadza nowe narzędzia, które ułatwiają poszukiwanie pracy zarówno pracodawcom jak i potencjalnym pracownikom. Jednym z takich narzędzi jest „Przewodnik Pracodawcy”, który pozwala kandydatom na zapoznanie się z profilami potencjalnych pracodawców, co znacznie ułatwia poszukiwanie pracy.

Wspólnie z naszym partnerem firmą Kiss Digital, przygotowaliśmy rozległą kampanię informacyjną na temat „Przewodnika Pracodawcy”. Kampania składała się z filmu, strony internetowej oraz e-mailingu.

02.05.2014

Ambio Branding i Opakowanie

Ambio Branding i OpakowanieAmbio Branding i OpakowanieAmbio Branding i Opakowanie

W ciągu ostatnich kilku miesięcy pracowaliśmy nad re-designem AMBIO. Stworzyliśmy markę począwszy od logo,
poprzez etykiety i nazwy dla wszystkich kategorii produktów. Obecnie pracujemy nad nowymi projektami dla naszego klienta w Holandii CEPD N.V.

22.02.2014

Brand Hero dla Eli Lilly

Brand Hero dla Eli LillyBrand Hero dla Eli LillyBrand Hero dla Eli LillyBrand Hero dla Eli Lilly

Przybyliśmy na ratunek Eli Lilly i pomogliśmy w przygotowaniu materiałów komunikujących akcję relokacji warszawskiej siedziy firmy. Celem zadania była pomoc w zmianie miejsca pracy dla osiemdziesięciu pracowników Eli Lilly. Zmiany są dobre! Agencja Brand Hero opracowała serię kreatywnych materiałów komunikacyjnych na rozmaitych nośnikach, które ułatwiły proces przeprowadzki do nowej lokalizacji, tak by przebiegł on w przyjemny
i bezstresowy dla wszystkich sposób, a nowe miejsce stało się przyjaznym środowiskiem pracy.

25.11.2013

Brand Hero dla Klinkier Bud

Brand Hero dla Klinkier Bud

W maju rozpoczęliśmy wielotorową kampanię (m.in. radio i  internet), dla Klinkier Bud. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i informacja o szerokiej gamie produktów Klinkier-Bud.

Równolegle do tej kampanii, prowadzimy działania marketingowe dla Klinkier-Bud Developer. Jest to kampania promocyjna trzech zakończonych inwestycji mieszkaniowych w Polsce.

W dodatku zaprojektowaliśmy stronę internetową dla firmy, tworząc czystą w przekazie, bardziej estetyczną
i przyjazną dla użytkownika witrynę.

15.05.2013

It’s gold!!!

It’s gold!!!It’s gold!!!It’s gold!!!It’s gold!!!

Mamy złoto i brąz!

Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że zdobyliśmy Złoto i Brąz za nasze logotypy w międzynarodowym konkursie Brands of the World. Nie ukrywamy: to dla nas zaszczyt! Nasz wizerunek i praca jest odzwierciedleniem jakości, jaką oferujemy markom, dla których pracujemy. A uznanie na świecie oznacza, że cała ciężka praca się opłaca.